Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal

Sajto

E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Védelmi igazgatási referens (Budapest, XI. kerület) - (04. 30.)

Azonosító: 106-SZÜ-276/23/2024.H.

 

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

felvételt hirdet referens (védelmi igazgatási) beosztás betöltésére

  

Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

Ügyeleti és Védelmi Igazgatási Osztály

 

Beosztás: védelmi igazgatási referens (Budapest, XI. kerület)

 

Besorolás: TISZT/C

 

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

 

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, hivatásos szolgálati jogviszony

 

Ruhanorma: polgári

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.) meghatározottak szerint

 

Szervezeti információk:

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság egy folyamatosan fejlődő, a vállalati és munkavállalói szempontokat szem előtt tartó rendvédelmi szerv, melynek alapvető feladat-és hatásköre az idegenrendészeti és a menekültügyi hatósági feladatok ellátása.

Az Ügyeleti és Védelmi Igazgatási Osztály felel a Főigazgatóság ügyeleti és védelmi igazgatási feladatainak maradéktalan ellátásáért. A gyorsan változó hazai és nemzetközi biztonsági, illetve jogszabályi környezet a védelmi igazgatás szakterületét folyamatos kihívások elé állítja, így a szakterület rendkívül gyorsan fejlődik.

Az Ügyeleti és Védelmi Igazgatási Osztály jelenleg két fő védelmi igazgatási ügyintézővel látja el a szakterületet érintő feladatokat, azonban a gyors fejlődés akkor tartható, ha a csapat olyan szakértővel bővül, aki megfelelő szakmai szinten, a fejlődés igényét, illetve a rendvédelmi szerv saját szervezeti kultúráját szem előtt tartva hajtja végre feladatát.

 

Feladatok:

1) a védelmi igazgatási szakterületet érintő tervezetek véleményezésében, a szakterülettel kapcsolatos normák kiadásában, módosításában, hatályon kívül helyezésében történő közreműködés

2) a különleges jogrendi időszakkal kapcsolatos feladatok végrehajtása, védelmi tervek elkészítése

3) a helyi honvédelmi, katasztrófavédelmi és belügyi szervekkel történő együttműködés, kapcsolattartás

4) hazai és nemzetközi válsághelyzet-kezelési gyakorlatokon történő részvétel

5) a védelmi igazgatás szakterületét érintő védelmi igazgatási felkészítések megtartása, a személyi állomány és kijelölt védelmi tisztek képzése

 

A beosztás betöltésének követelményei:

 magyar állampolgárság

 büntetlen előélet

 cselekvőképesség

 védelmi igazgatási szakon szerzett felsőfokú szakképzettség

 a jogszabály által előírt alkalmassági vizsgálatokon való részvétel és alkalmas minősítés

 vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség a munkába állást megelőzően

 felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek

 kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

 közigazgatási, rendvédelmi szervnél, védelmi igazgatási szakterületen szerzett tapasztalat

 közép és/vagy felsőfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből

 Robotzsaru rendszer haladó szintű ismerete

 kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség

 

Elvárt kompetenciák:

 együttműködő képesség,

 jó kommunikációs készség,

 terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,

 felelősségvállalás

 minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),

 figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,

 megbízhatóság,

 problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,

 határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,

 jó kommunikációs készség írásban és szóban,

 újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

Amit a munkahely kínál:

 korrekt vezetés

 változatos szakmai kihívás

 sportolási lehetőség

 a feladatok függvényében a munka-magánélet egyensúly szem előtt tartása

 támogató, együttműködő csapat

 szakmai ismeretek bővítésének lehetősége

 hosszú távú munkalehetőség

 fizetésen felüli egyéb juttatási lehetőségek

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

 részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit

 motivációs levelet

 iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata

 három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)

 a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul

 a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

A jelentkezés határideje: 2024. április 30.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2024. május 14.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2024. június 1.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-276/23/2022.H. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról, valamint a jelentkezés elbírálásának eredményéről elektronikus úton, e-mailben értesítjük.

Ügyeleti igazgatási referens (Budapest, XI. kerület) - (04. 15.)

Azonosító: 106-SZÜ-276/22/2024.H.

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

felvételt hirdet ügyeleti referens beosztás betöltésére

 

Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

Ügyeleti és Védelmi Igazgatási Osztály

 

Beosztás: ügyeleti igazgatási referens (Budapest, XI. kerület)

 

Besorolás: TISZT/C

 

Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

 

Munkarend: vezényléses, 12 órás munkarend

 

Jogviszony: határozatlan idejű, hivatásos szolgálati jogviszony

 

Ruhanorma: polgári

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának

szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.) meghatározottak szerint

 

Szervezeti információk:

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság egy folyamatosan fejlődő, a vállalati és munkavállalói szempontokat szem előtt tartó rendvédelmi szerv, melynek alapvető feladat-és hatásköre az idegenrendészeti és a menekültügyi hatósági feladatok ellátása.

Az Ügyeleti és Védelmi Igazgatási Osztály felel a Főigazgatóság ügyeleti és védelmi igazgatási feladatainak maradéktalan ellátásáért.

A Főigazgatóság Központi Ügyelete országos hatáskörrel, jelenleg öt fő vezető ügyeletessel (váltásos munkarend) és két fő ügyeleti igazgatási referenssel (vezényléses munkarend) hajtja végre a Főigazgatóság ügyeleti feladatait.

 

Feladatok:

Ellátja az ügyeleti szolgálat mellett felmerülő általános feladatokat

Kezeli az ügyeleti szolgálattal kapcsolatos ügyiratokat

Közreműködik az adatszolgáltatással kapcsolatos statisztikák, nyilvántartások elkészítésében, valamint a válasziratok előkészítésében

 

A beosztás betöltésének követelményei:

magyar állampolgárság.

büntetlen előélet,

cselekvőképesség,

kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,

felsőfokú rendészeti szakképzettség,

egészségügyi, pszichológiai és fizikai alkalmasság,

hivatásos jogviszony.

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

az idegenrendészeti- és menekültügyi nyilvántartás, továbbá valamennyi szakrendszer magas szintű ismerete,

kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség,

ügyeleti szakterületen szerzett tapasztalat.

 

Elvárt kompetenciák:

együttműködő képesség,

terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,

minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),

figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,

megbízhatóság,

problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,

határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,

jó kommunikációs készség írásban és szóban,

újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

Amit a munkahely kínál:

korrekt vezetés

változatos szakmai kihívás

sportolási lehetőség

a feladatok függvényében a munka-magánélet egyensúly szem előtt tartása

támogató, együttműködő csapat

szakmai ismeretek bővítésének lehetősége

hosszú távú munkalehetőség

fizetésen felüli egyéb juttatási lehetőségek

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,

motivációs levelet,

iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,

három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)

a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul

a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2023. április 15.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. április 19.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2023. május 1.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-276/22/2022.H. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról, valamint a jelentkezés elbírálásának eredményéről elektronikus úton, e-mailben értesítjük.

Jogi előadó - RIASZ/E - (03.25)

Azonosító: 106-Szü-276/20/2024.R

 

                                    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet jogi előadó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Igazgatási és Iratkezelési Főosztály

                                             Igazgatási Osztály

 

Beosztás: Jogi előadó

 

Besorolás: RIASZ/E

 

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

 

Munkarend: általános

 

Jogviszony: határozott idejű (2026. április 15.), rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:

a Főigazgatóság hatáskörébe tartozó jogszabály tervezetek véleményezése

megállapodások és belső intézkedések előkészítése

személyes adat és közérdekű adat megismerésére vonatkozó megkeresések megválaszolása

jelentések összeállítása

ellenőrzések koordinálása

 

A beosztás betöltésének követelményei:

magyar állampolgárság

büntetlen előélet

cselekvőképesség

jogi egyetemi végzettség

pályakezdő vagy legfeljebb 5 év munkatapasztalattal rendelkezik

legalább középfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből

kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

közigazgatási, rendvédelmi szervnél szerzett gyakorlat

felsőfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből

RobotZsaru rendszer haladó szintű ismerete

a 2015. évi XLII. törvény hatálya alá tartozó rendvédelmi szerv állományának tagja

 

Elvárt kompetenciák:

együttműködő képesség,

jó kommunikációs készség,

terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,

minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),

figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,

problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,

határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,

újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét és elérhetőségeit

motivációs levelet

iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata

három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)

a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul

a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2024. március 25.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2024. április 5.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2024. április 15.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-276/20/2024.R azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Raktáros - (04.02)

Azonosító: 106-SZÜ-276/19/2024.MV.

 

                                    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet raktáros beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Gazdasági Főosztály, Műszaki Osztály

 

Beosztás: raktáros

 

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

 

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű munkavállaló

 

Bérezés, egyéb juttatások: a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvényben (Mt.)

                                              meghatározottak szerint         

 

Feladatok:    

-         Bejövő áru ellenőrzése, átvétele, kezelése

-         Áruk összekészítése, csomagolása

-         Biztonságos, rendezett tárolás és állagmegőrzés biztosítása

-          Készletek ellenőrzése, leltározása

-          Áruk bevételezése, kiadása

 

A beosztás betöltésének követelményei:

magyar állampolgárság

büntetlen előélet

cselekvőképesség

középfokú végzettség

foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés

vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség a munkába állást megelőzően

felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek

kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás

 jó kommunikációs és problémamegoldó készség

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

rendészeti végzettség

raktározási tapasztalat

Forrás.Net program ismerete

angol nyelvtudás

 

Elvárt kompetenciák:

együttműködő képesség,

jó kommunikációs készség,

terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,

minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),

figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,

megbízhatóság,

problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,

határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,

jó kommunikációs készség írásban és szóban,

újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit

motivációs levelet

iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát

három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványát (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)

a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul

a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2024. április 02.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2024. április 08.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2024. április 15.

 

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-SZÜ-276/19/2024.MV. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Belügyi alapok
  • Belügyi alapok

     

    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.

     

    logo mmia pici

     

     

Hirdetmények

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság a 2005. november 1-jét követően indult eljárásokban hatósági döntéseit a jogszabályban meghatározott esetekben hirdetményi úton honlapján is közzéteszi. Amennyiben a lenti keresőbe beírt adatokkal nincs találat, kérem, kattintson a HIRDETMENY linkre és ismételje meg a keresést a megjelenő felületen.

HIRDETMENY

OIF logó nagyonnagyonkicsi

Tisztelt Érdeklődő!

 

Tájékoztatjuk, hogy a harmadik országbeli állampolgárok beutazására és tartózkodására vonatkozó új idegenrendészeti jogszabály átmeneti rendelkezései alapján ha Ön Magyarországon a korábbi jogszabály alapján már érvényes tartózkodási engedéllyel rendelkezik, az új idegenrendészeti jogszabály szerinti jogcímek valamelyikén kérelmezheti a tartózkodási engedélye kiadását. Felhívjuk a figyelmet, hogy kizárólag tartózkodási engedély kiadása kérelmezhető jelenleg személyesen és az Enter Hungary rendszeren keresztül, függetlenül a meglévő érvényes engedélytől. A tartózkodási engedély meghosszabbítása az átmeneti szabályok szerint nem lehetséges. A tartózkodási engedély kiadása iránti kérelmet legkorábban a tartózkodási engedély lejárta előtt 45 nappal nyújthatja be. Ha 2024. március 1. és április 1. között jár le, a tartózkodási engedély kiadása iránti kérelmet legkésőbb a tartózkodási engedély érvényességi idejének utolsó napján kell benyújtania.

 

Részletek és további információk ide kattintva érhetőek el : Átmeneti szabályok (gov.hu)

 

 

OK