-
Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.
E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Azonosító: 106-SZÜ-276/23/2024.H.
Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
felvételt hirdet referens (védelmi igazgatási) beosztás betöltésére
Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
Ügyeleti és Védelmi Igazgatási Osztály
Beosztás: védelmi igazgatási referens (Budapest, XI. kerület)
Besorolás: TISZT/C
Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.
Munkarend: hivatali
Jogviszony: határozatlan idejű, hivatásos szolgálati jogviszony
Ruhanorma: polgári
Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.) meghatározottak szerint
Szervezeti információk:
Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság egy folyamatosan fejlődő, a vállalati és munkavállalói szempontokat szem előtt tartó rendvédelmi szerv, melynek alapvető feladat-és hatásköre az idegenrendészeti és a menekültügyi hatósági feladatok ellátása.
Az Ügyeleti és Védelmi Igazgatási Osztály felel a Főigazgatóság ügyeleti és védelmi igazgatási feladatainak maradéktalan ellátásáért. A gyorsan változó hazai és nemzetközi biztonsági, illetve jogszabályi környezet a védelmi igazgatás szakterületét folyamatos kihívások elé állítja, így a szakterület rendkívül gyorsan fejlődik.
Az Ügyeleti és Védelmi Igazgatási Osztály jelenleg két fő védelmi igazgatási ügyintézővel látja el a szakterületet érintő feladatokat, azonban a gyors fejlődés akkor tartható, ha a csapat olyan szakértővel bővül, aki megfelelő szakmai szinten, a fejlődés igényét, illetve a rendvédelmi szerv saját szervezeti kultúráját szem előtt tartva hajtja végre feladatát.
Feladatok:
1) a védelmi igazgatási szakterületet érintő tervezetek véleményezésében, a szakterülettel kapcsolatos normák kiadásában, módosításában, hatályon kívül helyezésében történő közreműködés
2) a különleges jogrendi időszakkal kapcsolatos feladatok végrehajtása, védelmi tervek elkészítése
3) a helyi honvédelmi, katasztrófavédelmi és belügyi szervekkel történő együttműködés, kapcsolattartás
4) hazai és nemzetközi válsághelyzet-kezelési gyakorlatokon történő részvétel
5) a védelmi igazgatás szakterületét érintő védelmi igazgatási felkészítések megtartása, a személyi állomány és kijelölt védelmi tisztek képzése
A beosztás betöltésének követelményei:
magyar állampolgárság
büntetlen előélet
cselekvőképesség
védelmi igazgatási szakon szerzett felsőfokú szakképzettség
a jogszabály által előírt alkalmassági vizsgálatokon való részvétel és alkalmas minősítés
vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség a munkába állást megelőzően
felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás
A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:
közigazgatási, rendvédelmi szervnél, védelmi igazgatási szakterületen szerzett tapasztalat
közép és/vagy felsőfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből
Robotzsaru rendszer haladó szintű ismerete
kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség
Elvárt kompetenciák:
együttműködő képesség,
jó kommunikációs készség,
terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
felelősségvállalás
minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
megbízhatóság,
problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
jó kommunikációs készség írásban és szóban,
újításokra nyitott, kreatív személyiség.
Amit a munkahely kínál:
korrekt vezetés
változatos szakmai kihívás
sportolási lehetőség
a feladatok függvényében a munka-magánélet egyensúly szem előtt tartása
támogató, együttműködő csapat
szakmai ismeretek bővítésének lehetősége
hosszú távú munkalehetőség
fizetésen felüli egyéb juttatási lehetőségek
A jelentkezőnek be kell nyújtania:
részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit
motivációs levelet
iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata
három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához
A jelentkezés határideje: 2024. április 30.
A jelentkezés elbírálásának határideje: 2024. május 14.
A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2024. június 1.
A jelentkezés benyújtásának helye és módja:
Jelentkezését a 106-Szü-276/23/2022.H. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.
A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról, valamint a jelentkezés elbírálásának eredményéről elektronikus úton, e-mailben értesítjük.
Azonosító: 106-SZÜ-276/22/2024.H.
Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
felvételt hirdet ügyeleti referens beosztás betöltésére
Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
Ügyeleti és Védelmi Igazgatási Osztály
Beosztás: ügyeleti igazgatási referens (Budapest, XI. kerület)
Besorolás: TISZT/C
Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60.
Munkarend: vezényléses, 12 órás munkarend
Jogviszony: határozatlan idejű, hivatásos szolgálati jogviszony
Ruhanorma: polgári
Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának
szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.) meghatározottak szerint
Szervezeti információk:
Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság egy folyamatosan fejlődő, a vállalati és munkavállalói szempontokat szem előtt tartó rendvédelmi szerv, melynek alapvető feladat-és hatásköre az idegenrendészeti és a menekültügyi hatósági feladatok ellátása.
Az Ügyeleti és Védelmi Igazgatási Osztály felel a Főigazgatóság ügyeleti és védelmi igazgatási feladatainak maradéktalan ellátásáért.
A Főigazgatóság Központi Ügyelete országos hatáskörrel, jelenleg öt fő vezető ügyeletessel (váltásos munkarend) és két fő ügyeleti igazgatási referenssel (vezényléses munkarend) hajtja végre a Főigazgatóság ügyeleti feladatait.
Feladatok:
Ellátja az ügyeleti szolgálat mellett felmerülő általános feladatokat
Kezeli az ügyeleti szolgálattal kapcsolatos ügyiratokat
Közreműködik az adatszolgáltatással kapcsolatos statisztikák, nyilvántartások elkészítésében, valamint a válasziratok előkészítésében
A beosztás betöltésének követelményei:
magyar állampolgárság.
büntetlen előélet,
cselekvőképesség,
kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,
felsőfokú rendészeti szakképzettség,
egészségügyi, pszichológiai és fizikai alkalmasság,
hivatásos jogviszony.
A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:
az idegenrendészeti- és menekültügyi nyilvántartás, továbbá valamennyi szakrendszer magas szintű ismerete,
kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség,
ügyeleti szakterületen szerzett tapasztalat.
Elvárt kompetenciák:
együttműködő képesség,
terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
megbízhatóság,
problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
jó kommunikációs készség írásban és szóban,
újításokra nyitott, kreatív személyiség.
Amit a munkahely kínál:
korrekt vezetés
változatos szakmai kihívás
sportolási lehetőség
a feladatok függvényében a munka-magánélet egyensúly szem előtt tartása
támogató, együttműködő csapat
szakmai ismeretek bővítésének lehetősége
hosszú távú munkalehetőség
fizetésen felüli egyéb juttatási lehetőségek
A jelentkezőnek be kell nyújtania:
részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
motivációs levelet,
iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,
három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához
A jelentkezés határideje: 2023. április 15.
A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. április 19.
A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2023. május 1.
A jelentkezés benyújtásának helye és módja:
Jelentkezését a 106-Szü-276/22/2022.H. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.
A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról, valamint a jelentkezés elbírálásának eredményéről elektronikus úton, e-mailben értesítjük.
Azonosító: 106-Szü-276/20/2024.R
Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
felvételt hirdet jogi előadó beosztás betöltésére
Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
Igazgatási és Iratkezelési Főosztály
Igazgatási Osztály
Beosztás: Jogi előadó
Besorolás: RIASZ/E
Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.
Munkarend: általános
Jogviszony: határozott idejű (2026. április 15.), rendvédelmi igazgatási
Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának
szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)
meghatározottak szerint
Feladatok:
a Főigazgatóság hatáskörébe tartozó jogszabály tervezetek véleményezése
megállapodások és belső intézkedések előkészítése
személyes adat és közérdekű adat megismerésére vonatkozó megkeresések megválaszolása
jelentések összeállítása
ellenőrzések koordinálása
A beosztás betöltésének követelményei:
magyar állampolgárság
büntetlen előélet
cselekvőképesség
jogi egyetemi végzettség
pályakezdő vagy legfeljebb 5 év munkatapasztalattal rendelkezik
legalább középfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből
kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás
A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:
közigazgatási, rendvédelmi szervnél szerzett gyakorlat
felsőfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből
RobotZsaru rendszer haladó szintű ismerete
a 2015. évi XLII. törvény hatálya alá tartozó rendvédelmi szerv állományának tagja
Elvárt kompetenciák:
együttműködő képesség,
jó kommunikációs készség,
terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
újításokra nyitott, kreatív személyiség.
A jelentkezőnek be kell nyújtania:
részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét és elérhetőségeit
motivációs levelet
iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata
három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához
A jelentkezés határideje: 2024. március 25.
A jelentkezés elbírálásának határideje: 2024. április 5.
A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2024. április 15.
A jelentkezés benyújtásának helye és módja:
Jelentkezését a 106-Szü-276/20/2024.R azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.
A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.
A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.
Azonosító: 106-SZÜ-276/19/2024.MV.
Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
felvételt hirdet raktáros beosztás betöltésére
Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
Gazdasági Főosztály, Műszaki Osztály
Beosztás: raktáros
Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.
Munkarend: hivatali
Jogviszony: határozatlan idejű munkavállaló
Bérezés, egyéb juttatások: a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvényben (Mt.)
meghatározottak szerint
Feladatok:
- Bejövő áru ellenőrzése, átvétele, kezelése
- Áruk összekészítése, csomagolása
- Biztonságos, rendezett tárolás és állagmegőrzés biztosítása
- Készletek ellenőrzése, leltározása
- Áruk bevételezése, kiadása
A beosztás betöltésének követelményei:
magyar állampolgárság
büntetlen előélet
cselekvőképesség
középfokú végzettség
foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség a munkába állást megelőzően
felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás
jó kommunikációs és problémamegoldó készség
A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:
rendészeti végzettség
raktározási tapasztalat
Forrás.Net program ismerete
angol nyelvtudás
Elvárt kompetenciák:
együttműködő képesség,
jó kommunikációs készség,
terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
megbízhatóság,
problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
jó kommunikációs készség írásban és szóban,
újításokra nyitott, kreatív személyiség.
A jelentkezőnek be kell nyújtania:
részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit
motivációs levelet
iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát
három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványát (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához
A jelentkezés határideje: 2024. április 02.
A jelentkezés elbírálásának határideje: 2024. április 08.
A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2024. április 15.
A jelentkezés benyújtásának helye és módja:
Jelentkezését a 106-SZÜ-276/19/2024.MV. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.
A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.
A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.
Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.
Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság a 2005. november 1-jét követően indult eljárásokban hatósági döntéseit a jogszabályban meghatározott esetekben hirdetményi úton honlapján is közzéteszi. Amennyiben a lenti keresőbe beírt adatokkal nincs találat, kérem, kattintson a HIRDETMENY linkre és ismételje meg a keresést a megjelenő felületen.
Tisztelt Érdeklődő!
Tájékoztatjuk, hogy a harmadik országbeli állampolgárok beutazására és tartózkodására vonatkozó új idegenrendészeti jogszabály átmeneti rendelkezései alapján ha Ön Magyarországon a korábbi jogszabály alapján már érvényes tartózkodási engedéllyel rendelkezik, az új idegenrendészeti jogszabály szerinti jogcímek valamelyikén kérelmezheti a tartózkodási engedélye kiadását. Felhívjuk a figyelmet, hogy kizárólag tartózkodási engedély kiadása kérelmezhető jelenleg személyesen és az Enter Hungary rendszeren keresztül, függetlenül a meglévő érvényes engedélytől. A tartózkodási engedély meghosszabbítása az átmeneti szabályok szerint nem lehetséges. A tartózkodási engedély kiadása iránti kérelmet legkorábban a tartózkodási engedély lejárta előtt 45 nappal nyújthatja be. Ha 2024. március 1. és április 1. között jár le, a tartózkodási engedély kiadása iránti kérelmet legkésőbb a tartózkodási engedély érvényességi idejének utolsó napján kell benyújtania.
Részletek és további információk ide kattintva érhetőek el : Átmeneti szabályok (gov.hu)