Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal

Álláshirdetés (293)

Álláshirdetés

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet előadó beosztás (ügyfélszolgálati feladatkör) betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Budapesti és Pest Vármegyei Regionális Igazgatóság

Beosztás: előadó (ügyfélszolgálati)

Besorolás: RIASZ B

Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60. vagy 1135 Budapest, Szegedi út 35-37.

Munkarend: hivatali/vezényléses

 

Jogviszony: határozott idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Főbb feladatok:    

  • ügyfélszolgálati feladatok ellátása, a megjelenő ügyfelek tájékoztatása,
  • az ügyfelektől kérelmek és okiratok átvétele,
  • tartózkodásra jogosító okmányok átadása az ügyfelek részére,
  • adatrögzítés, nyilvántartási rendszerek használata
  • ügyfélszolgálaton átvett kérelmek adminisztrálása.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • magyar állampolgárság,
  • büntetlen előélet,
  • kifogástalan életvitel ellenőrzés,
  • középfokú végzettség,
  • jó kommunikációs készség magyar és angol nyelven,
  • rugalmasság, dinamikusság, felelősségtudat, terhelhetőség, tolerancia,
  • foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés,
  • ·felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek,
  • ·vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítése,
  • ·gépjárművezetői engedély.

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • ·további (különösen angol, orosz), illetve magasabb szintű aktív nyelvismeret,
  • ·ügyfélszolgálati munkakörben szerzett tapasztalat.

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • terhelhetőség, stressztűrő-képesség,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • megbízhatóság.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2023. március 15.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. március 31.

A munkakör betöltésének kezdete legkorábban: 2023. április 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-164/23/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

 

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet kiemelt főreferens (munka- és tűzvédelmi) beosztás betöltésére

 

Munkahely megnevezése:  Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Gazdasági Főosztály

                                             Műszaki Osztály

Beosztás: kiemelt főreferens (munka- és tűzvédelmi)

Besorolás: hivatásos E

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: vezényléses (elsősorban hivatali időben)

 

Jogviszony: határozatlan idejű, hivatásos

 

Ruhanorma: polgári

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                              meghatározottak szerint         

 

Feladatok:    

 

A munka- és tűzvédelmi referens feladatai

 

  • ·részt vesz az osztály műszaki feladatainak megoldásában, továbbá

ellátja az alábbi munka- és tűzvédelmi feladatokat:

 

  • évente felülvizsgálja az MvSz-t, és szükség esetén módosítást javasol a Főigazgatóság munkavédelemi tevékenységét irányító felelős vezetőjének;
  • naprakészen tájékozódik a vonatkozó jogszabályok változásairól, és szükség szerint javaslatot tesz azok bevezetéséről;
  • gondoskodik a létesítmények és a munkahelyek, eszközök rendszeres ellenőrzéséről, biztonságos üzemeltetésének feltételeiről, a veszélyek és ártalmak megszüntetéséről, javaslatot tesz az egészséget nem veszélyeztető és biztonságos munkakörülmények biztosítására;
  • gondoskodik a munkabiztonsági szaktevékenység körébe tartozó feladatok megvalósításáról, és a munkabiztonsági feladatok folyamatos ellátásáról;
  • figyelemmel kíséri valamennyi időszakos biztonsági felülvizsgálat elvégzését;
  • vezeti a Főigazgatóság baleseti nyilvántartását;
  • személyesen részt vesz a munkabalesetek kivizsgálásában, elkészíti és továbbítja a baleseti dokumentációt;
  • megszervezi a munkavédelmi szemlét, elkészíti a jegyzőkönyvet, a munkavédelmi szemlebizottság tagja;
  • lefolytatja a Személyügyi Főosztály által megszervezett munkavédelmi oktatásokat;
  •  meghívottként részt vesz az üzembe helyezési és a munkaterület átadás-átvételi eljárásokon;
  • együttműködik a foglalkozás-egészségügyi szolgálat, valamint a Rendőrség egészségügyi alapellátó orvosával, a munkahelyi kockázatértékelések kimunkálásában és felülvizsgálatában, illetve a foglakozási megbetegedések megelőzésében;
  • javaslatot tesz az egyéni védőeszközök bevezetésére, alkalmazásának rendjére
  • a tárgyévet követően elkészíti és jóváhagyásra felterjeszti a Főigazgatóság munkavédelmi helyzetének értékelését;
  • kapcsolatot tart a munkavédelmi főfelügyelővel;
  • kidolgozza a munkavédelem legfontosabb éves feladatait tartalmazó munkavédelmi programot
  • ·feladata elősegíteni a tűzvédelmi szabályok, előírások végrehajtását, irányítja a területi szervek tűzvédelmi munkáját;
  • ·gondoskodik arról, hogy a tűzvédelmi helyzetre kiható változás, átalakítás a területileg illetékes tűzoltósághoz bejelentésre kerüljön;
  • ·tűzvédelmi kérdésekben külső szervekkel történő tárgyalásokon képviseli a Főigazgatóságot;
  • ·
  • ·részt vesz a tűzvédelmi hatóság által tartott szemlén, oktatáson;
  • ·szakmailag véleményezi az új beruházások tűzvédelmi előírásait,
  • ·részt vesz a használatbavételi eljárásban, ellenőrzi a tervek szerinti megvalósulást,
  • ·ellenőrzi a Főigazgatóság tűzvédelmi felszereléseit és oltóanyagait, gondoskodik az eszközök üzemképességének fenntartásáról, karbantartásukról;
  • ·javaslatot tesz a megfelelő mennyiségű és minőségű tűzoltó eszközök, tűzvédelmi felszerelések beszerzésére;
  • ·a tűzvédelemmel kapcsolatos iratot, rendeletet, jegyzőkönyvet megőrzi;
  • ·lefolytatja a Személyügyi Főosztály által megszervezett tűzvédelmi oktatásokat és vezeti a tűzvédelmi oktatások nyilvántartását;
  • ·a tűzvédelemmel kapcsolatos adminisztrációt naprakész állapotban tartja;
  • ·kapcsolatot tart a BM tűzvédelmi főfelügyelőjével.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság
  • ·büntetlen előélet
  • ·cselekvőképesség
  • ·felsőfokú rendészeti szakképzettség
  • ·felsőfokú munkavédelmi szakképzettség
  • ·felsőfokú műszaki végzettség és legalább középfokú tűzvédelmi szakképzettség
  • ·vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség a munkába állást megelőzően
  • ·felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás
  • egészségügyi, pszichológiai és fizikai alkalmasság
  • hivatásos jogviszony

 

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség

 

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • jó kommunikációs készség írásban és szóban,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit
  • motivációs levelet
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványát (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2023. március 15.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. március 24.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2023. április 15.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-164/22/2023.H. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 pályázatot hirdet

a Belső Biztonsági Alap keretében megvalósítandó projekttel összefüggő tevékenységek ellátására a következők szerint:

 

 Munkahely megnevezése:   Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                               Nemzetközi Együttműködési Főosztály

Nemzetközi Kapcsolatok és Alapok Osztálya

 

Munkakör megnevezése: projektmunkatárs

Foglalkoztatás jellege: határozott idejű, teljes munkaidős foglalkoztatás, munkavállalói jogviszony

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Feladatok:    

  • európai uniós projekt szakmai koordinálása (projekt előrehaladási jelentések készítése, kapcsolattartás a projekt megvalósításában résztvevő szervezeti egységekkel, szervezetekkel, Felelős/Irányító Hatósággal, a projekt megvalósítása során felmerülő egyéb adminisztratív és szervezési feladatok ellátása)
  • pályázatírás
  • rendezvényszervezés
  • a Főigazgatóság által működtetett szakdiplomata hálózattal történő kapcsolattartás, operatív tevékenységek, a hálózat munkájának nyomon követése
  • szakmai utazások szervezése
  • szükség szerinti közreműködés a Projekt végrehajtását biztosító szerződés és megállapodás-tervezetek előkészítésében, (köz)beszerzési eljárások lefolytatásában

 

Pályázati feltételek:

  • ·magyar állampolgárság
  • ·büntetlen előélet
  • ·felsőfokú végzettség

 

A munkakör betöltésének feltételei:

  • ·foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
  • ·középfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből
  • ·felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
  • ·terhelhetőség, rugalmasság, önállóság
  • ·teljesítményorientált munkavégzés

 

Előnyt jelent:

  • legalább két éves projektmenedzsment tapasztalat
  • további nyelvismeret

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyes adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit;
  • motivációs levelet;
  • iskolai végzettséget, szakképesítést, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát;
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele);
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul;
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2023. március 14.

Az elbírálás határideje: 2023. március 22.

A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2023. április 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye:

 

Jelentkezését a 106-SZÜ-164/21/2023. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy . pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

 

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet főelőadó (műszaki) beosztás betöltésére

 

Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Gazdasági Főosztály

                                             Műszaki Osztály

Beosztás: főelőadó (műszaki)

Besorolás: RIASZ

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások:  a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                              szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                              meghatározottak szerint         

 

Feladatok: 

  • ·részt vesz az osztály műszaki feladatainak megoldásában, kezeli a hibabejelentő felületen bejelentett feladatok napi szintű megvalósítását  és visszaellenőrzését  
  • ·felügyeli a takarító vállalkozás feladatainak napi végrehajtását, a nagytakarítások lebonyolításának rendjét
  • ·nyomon követi a takarító vállalkozás személyi állományának biztonsági szűrését objektumokba történő belépését és mozgását
  • ·közbeszerzési gyakorlata keretében elkészíti, összeállítja és frissíti az eszközök –készletek és szolgáltatások beszerzésének közbeszerzési műszaki dokumentumait, részt vesz a Keretmegállapodások előkészítésében és azok teljesítésében
  • ·együttműködik a közbeszerzés lebonyolítása során a közbeszerzési szakértővel az Ajánlati Felhívások feltételeinek kidolgozásában
  • ·Részt vesz az árubeszerzési és szolgáltatás beszerzési közbeszerzések szerződési feltételeinek kidolgozásában és a szerződések teljesülésének nyomon követésében
  • ·nyomon követi a közbeszerzési szerződések végrehajtását- és a szerződéses feltételek teljesítését-ellenőrzéseket végez a teljesítések igazolásához és azok kiadásához
  • ·részt vesz a Főigazgatóság éves selejtezési eljárásában és annak lebonyolításában
  • ·szervezi és közreműködik a Főigazgatóság rendezvényeinek műszaki szempontú előkészítésében
  • ·kapcsolatot tart a Központi raktárral-nyomon követi a Központi raktár készletmozgásait- intézkedik a beszerzések indításáról amennyiben annak feltételei felmerülnek
  • ·vizsgálja a Főigazgatóság beszerzéseinek széleskörű minőségi- és mennyiségi teljesülését, adott esetben gondoskodik a beszerzett eszközök garanciális és garancián túli javíttatásáról
  • ·statisztikákat és jelentéseket készít a műszaki osztály munkájával kapcsolatosan-éves és időszakos adatokat gyűjt és elemez
  • ·döntés előkészítő anyagokat állít össze a vezetői döntések előkészítéseként

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság
  • ·büntetlen előélet
  • ·cselekvőképesség
  • ·felsőfokú műszaki végzettség
  • ·foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
  • ·vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség a munkába állást megelőzően
  • ·felhasználói szintű számítástechnikai- elsősorban táblázatkezelés műveleteinek ismerete
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség
  • ·közbeszerzési szakképzettség-közbeszerzési gyakorlat (eszköz- készlet és szolgáltatás megrendelés területre)

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • jó kommunikációs készség írásban és szóban,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit
  • motivációs levelet
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványát (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2023. február 28.

 

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. március 14.

 

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2023. április 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

 

Jelentkezését a 106-SZÜ-164/20/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet jogi előadó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Igazgatási és Iratkezelési Főosztály

                                             Igazgatási Osztály

Beosztás: Jogi előadó

Besorolás: RIASZ/E

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: általános

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:    

  • ·a Főigazgatóság hatáskörébe tartozó jogszabály tervezetek véleményezése
  • ·megállapodások és belső intézkedések előkészítése
  • ·személyes adat és közérdekű adat megismerésére vonatkozó megkeresések megválaszolása
  • ·jelentések összeállítása
  • ·ellenőrzések koordinálása

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság
  • ·büntetlen előélet
  • ·cselekvőképesség
  • ·jogi egyetemi végzettség
  • ·legalább középfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • ·jogi szakvizsga
  • ·a 2015. évi XLII. törvény hatálya alá tartozó rendvédelmi szerv állományának tagja
  • közigazgatási, rendvédelmi szervnél szerzett gyakorlat
  • felsőfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből
  • RobotZsaru rendszer haladó szintű ismerete

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét és elérhetőségeit
  • motivációs levelet
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2023. március 5.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. március 20.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2023. április 1.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-164/19/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet szoftverfejlesztő feladatokat ellátó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Informatikai Főosztály

                                           Informatikai-fejlesztési Osztály

Beosztás: szoftverfejlesztő

Besorolás: RIASZ

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Főbb feladatok:    

-          Felhasználói igények alapján termékfejlesztés (php, C#, postgreSQL)

-          Működő rendszerek támogatása, meglévő folyamatok optimalizálása

-          Fejlesztések tesztelésének, élesítésének és stabilizációs fázisának támogatása

-          IT támogatás nyújtása a felhasználóknak, jellemzően szoftveres kérdésekben

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet,
  • legalább középfokú szakirányú végzettség,
  • foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
  • kifogástalan életvitel ellenőrzésen való megfelelés
  • rugalmasság, terhelhetőség, szociális érzékenység, nyitottság, tolerancia

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

-          felsőfokú szakirányú végzettség

-          rendészeti végzettség

-          középfokú angol nyelvtudás

-          Linux ismeret

-          Java, C++, Ajax ismerete

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • terhelhetőség, stressztűrőképesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2023. február 28.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. március 15.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan legkorábban: 2023. április 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

 

Jelentkezését a 106-Szü-164/18/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet rendszerszervező feladatokat ellátó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Informatikai Főosztály

Informatikai-fejlesztési Osztály

Beosztás: rendszerszervező

Besorolás: RIASZ

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Főbb feladatok:    

-          Fejlesztési projektek rendszerszervezői feladatainak ellátása

-          A fejlesztendő rendszerrel kapcsolatos igények megértése és lefordítása rendszerkövetelményekké, folyamatábrákká

-          Hatékony kommunikáció az igények megértésének és fejlesztői feladatok pontos megfogalmazásának vonatkozásában

-          Logikai rendszertervek elkészítése, ehhez szükséges dokumentációkkal együtt

-          Fejlesztői csapattal szoros együttműködés (fejlesztői feladatok megértése és átadása, a fejlesztés folyamatos támogatása, nyomonkövetése)

-          Tesztelés (aktív részvétel a tesztelésben, fejlesztők, tesztelők munkájának támogatása)

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet,
  • felsőfokú végzettség rendszerszervező/igazgatási rendszerszervező szakon
  • 1-3 év szakirányú gyakorlat (amennyiben ez közigazgatási szervnél történt, az előnyt jelent),
  • foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
  • kifogástalan életvitel ellenőrzésen való megfelelés
  • rugalmasság, terhelhetőség, szociális érzékenység, nyitottság, tolerancia

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

-          rendészeti végzettség

-          középfokú angol nyelvtudás


 

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • terhelhetőség, stressztűrőképesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • rendszerszemléletű, analitikus gondolkodásmód
  • erős MS Office ismeretek
  • pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2023. február 28.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. március 15.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan legkorábban: 2023. április 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

 

Jelentkezését a 106-Szü-164/17/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet rendszergazda feladatokat ellátó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Informatikai Főosztály

Informatikai-üzemeltetési Osztály

Beosztás: rendszergazda

Besorolás: RIASZ

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Főbb feladatok:    

-          Informatikai rendszereknek a folyamatos karbantartása és üzemeltetése

-          Szerverek, munkaállomások, nyomtatók, hálózati eszközök felügyelete, karbantartása, ill. szükség esetén szervízelésük lebonyolítása

-          Napi rendszergazdai feladatok ellátása, hibák felderítése, teljesítményoptimalizálás

-          IT támogatás nyújtása hardveres, szoftveres kérdésekben

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet,
  • legalább középfokú szakirányú végzettség,
  • foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
  • kifogástalan életvitel ellenőrzésen való megfelelés
  • rugalmasság, terhelhetőség, szociális érzékenység, nyitottság, tolerancia

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

-          felsőfokú szakirányú végzettség

-          rendészeti végzettség

-          középfokú angol nyelvtudás

-          Linux ismeret

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • terhelhetőség, stressztűrőképesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2023. február 28.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. március 15.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan legkorábban: 2023. április 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

 

Jelentkezését a 106-Szü-164/16/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet jogtanácsos beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Igazgatási és Iratkezelési Főosztály

                                             Igazgatási Osztály

Beosztás: Jogtanácsos

Besorolás: RIASZ/F

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának   

szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.) meghatározottak szerint 

 

Feladatok:    

  • ·A Főigazgatóság működésével összefüggő szerződések, együttműködési megállapodások és egyéb dokumentumok készítése, jogi véleményezése, egyeztetése és ellenjegyzése
  • ·A Főigazgatóság teljes körű jogi képviselete, peres és peren kívüli képviselet ellátása (ide nem értve a hatósági döntés felülvizsgálatára irányuló peres eljárásokat)

·         A Főigazgatóság hatáskörébe tartozó jogszabályok előkészítése, más szervek által megküldött jogszabálytervezetek véleményezése

  • ·Egyedi ügyekben jogi vélemények, szakmai állásfoglalások készítése
  • ·A Főigazgatóság szakterületei részére jogi támogatás nyújtása
  • ·Az Igazgatási Osztály feladatkörébe tartozó egyéb ügyekben való részvétel, a napi feladatvégzéssel kapcsolatos jogi támogatás nyújtása

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság
  • ·büntetlen előélet
  • ·cselekvőképesség
  • ·jogi egyetemi végzettség és szakvizsga
  • ·legalább középfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • perképviseleti gyakorlat
  • közigazgatási, rendvédelmi szervnél szerzett gyakorlat
  • RobotZsaru rendszer haladó szintű ismerete
  • ·a 2015. évi XLII. törvény hatálya alá tartozó rendvédelmi szerv állományának tagja
  • felsőfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét és elérhetőségeit
  • motivációs levelet
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2023. február 20.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. március 5.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2023. március 15.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-164/15/2023.R.  azonosító feltüntetésével az allashirdetes15@oif.gov.hu  e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

 

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet jogtanácsos (közbeszerzési) beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Igazgatási és Iratkezelési Főosztály

                                             Igazgatási Osztály

Beosztás: Jogtanácsos (közbeszerzési)

Besorolás: RIASZ/F

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:    

·         Közbeszerzési és beszerzési eljárásokban jogi szakértelem biztosítása, szerződéstervezetek, szerződésmódosítás-tervezetek elkészítése, véleményezése, jogtanácsosként történő ellenjegyzése

·         A közbeszerzési és beszerzési eljárások előkészítésében, az ajánlattételi, bírálati, lezáró és teljesítéshez kapcsolódó szakaszok érdemi és adminisztratív feladatainak végzésében való részvétel

  • ·Részvétel a közbeszerzési bíráló bizottság munkájában
  • ·Együttműködés a közbeszerzési eljárásokba bevont külső szakértő szervezet tagjaival, valamint a Főigazgatóság beszerzési, közbeszerzési eljárást kezdeményező szervezeti egységeivel
  • ·Közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó adat- és információszolgáltatási feladatok végrehajtása
  • ·Közbeszerzési kérdésekben vélemények, állásfoglalások előkészítése
  • ·A Főigazgatóság működésével összefüggő szerződések, együttműködési megállapodások és egyéb dokumentumok készítése, jogi véleményezése, egyeztetése és ellenjegyzése

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság
  • ·büntetlen előélet
  • ·cselekvőképesség
  • ·jogi egyetemi végzettség és szakvizsga
  • ·legalább középfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • ·közbeszerzési szakirányú végzettség
  • ·a 2015. évi XLII. törvény hatálya alá tartozó rendvédelmi szerv állományának tagja
  • közbeszerzési eljárások bonyolításával, előkészítésével, ellenőrzésével kapcsolatos szakmai tapasztalat
  • közigazgatási, rendvédelmi szervnél szerzett gyakorlat
  • RobotZsaru rendszer haladó szintű ismerete

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét és elérhetőségeit
  • motivációs levelet
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2023. február 20.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. március 5.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2023. március 15.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-164/14/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Belügyi alapok
  • Belügyi alapok

     

    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.

     

    logo mmia pici

     

     

Hirdetmények

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság a 2005. november 1-jét követően indult eljárásokban hatósági döntéseit a jogszabályban meghatározott esetekben hirdetményi úton honlapján is közzéteszi. Amennyiben a lenti keresőbe beírt adatokkal nincs találat, kérem, kattintson a HIRDETMENY linkre és ismételje meg a keresést a megjelenő felületen.

HIRDETMENY

OIF logó nagyonnagyonkicsi

Tisztelt Érdeklődő!

 

Tájékoztatjuk, hogy a harmadik országbeli állampolgárok beutazására és tartózkodására vonatkozó új idegenrendészeti jogszabály átmeneti rendelkezései alapján ha Ön Magyarországon a korábbi jogszabály alapján már érvényes tartózkodási engedéllyel rendelkezik, az új idegenrendészeti jogszabály szerinti jogcímek valamelyikén kérelmezheti a tartózkodási engedélye kiadását. Felhívjuk a figyelmet, hogy kizárólag tartózkodási engedély kiadása kérelmezhető jelenleg személyesen és az Enter Hungary rendszeren keresztül, függetlenül a meglévő érvényes engedélytől. A tartózkodási engedély meghosszabbítása az átmeneti szabályok szerint nem lehetséges. A tartózkodási engedély kiadása iránti kérelmet legkorábban a tartózkodási engedély lejárta előtt 45 nappal nyújthatja be. Ha 2024. március 1. és április 1. között jár le, a tartózkodási engedély kiadása iránti kérelmet legkésőbb a tartózkodási engedély érvényességi idejének utolsó napján kell benyújtania.

 

Részletek és további információk ide kattintva érhetőek el : Átmeneti szabályok (gov.hu)

 

 

OK