Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal

Álláshirdetés (293)

Álláshirdetés

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet főelőadó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Budapesti és Pest Vármegyei Regionális Igazgatóság

                                            

Beosztás: főelőadó

Besorolás: RIASZ/E

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60. vagy 1135 Budapest, Szegedi út 35-37.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozott idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:    

  • ·a jogszabály-tervezetek véleményezése; a szakterületet érintő jogszabályok szakmai tervezetének kidolgozása, valamint közreműködés a nemzetközi szerződések és a közjogi szervezetszabályozó eszközök kidolgozásában;
  • ·az elsőfokú idegenrendészeti szervek hatósági tevékenységének szakirányítása és ellenőrzése;
  • ·az ügyintézési, ellenőrzési tapasztalatok alapján értékelő, elemző munka végzése,
  • ·kapcsolattartás a társszervekkel;
  • ·elsőfokú hatóság által hozott döntések ügyében előterjesztett jogorvoslati kérelmek elbírálása, illetve ezek kapcsán folyamatban lévő eljárás során a szükséges eljárási cselekmények megtétele, egyéb beadvány/iratok készítése;
  • ·az idegenrendészeti ügyekben a bíróság előtt megtámadott másodfokú határozatok elleni keresetlevelekre nyilatkozat/védirat, egyéb beadvány készítése, a Főigazgatóság képviseletében a bírósági képviselet ellátása;
  • ·ügyféli megkeresések, panaszok kivizsgálása, válaszlevelek előkészítése.
  • ·ügyfélszolgálati feladatok ellátása, közvetlen ügyfélkapcsolat

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet,
  • ·cselekvőképesség,
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,
  • felsőfokú szakképzettség,
  • egészségügyi alkalmasság,

 

 

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Robotzsaru rendszer haladó szintű ismerete,
  • kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség,
  • idegenrendészeti szakterületen szerzett tapasztalat.

 

Elvárt kompetenciák:

  • ·legalább egy idegen nyelv ismerete,
  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • jó kommunikációs készség írásban és szóban,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához,

 

A jelentkezés határideje: 2023. május 25.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. május 31.

A munkakör betöltésének várható kezdete: 2023. június 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-164/47/2023.R. azonosító feltüntetésével a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy . pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet előadó beosztás (ügyfélszolgálati feladatkör) betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Budapesti és Pest Vármegyei Regionális Igazgatóság

Beosztás: előadó (ügyfélszolgálati)

Besorolás: RIASZ B

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60. vagy 1135 Budapest, Szegedi út 35-37.

Munkarend: hivatali/vezényléses

 

Jogviszony: határozott idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Főbb feladatok:    

  • ügyfélszolgálati feladatok ellátása, a megjelenő ügyfelek tájékoztatása,
  • az ügyfelektől kérelmek és okiratok átvétele,
  • tartózkodásra jogosító okmányok átadása az ügyfelek részére,
  • adatrögzítés, nyilvántartási rendszerek használata
  • ügyfélszolgálaton átvett kérelmek adminisztrálása.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • magyar állampolgárság,
  • büntetlen előélet,
  • kifogástalan életvitel ellenőrzés,
  • középfokú végzettség,
  • jó kommunikációs készség magyar és angol nyelven,
  • rugalmasság, dinamikusság, felelősségtudat, terhelhetőség, tolerancia,
  • foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés,
  • ·felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek,
  • ·vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítése.

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • ·további (különösen angol, orosz), illetve magasabb szintű aktív nyelvismeret,
  • ·ügyfélszolgálati munkakörben szerzett tapasztalat.

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • terhelhetőség, stressztűrő-képesség,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • megbízhatóság.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2023. május 25.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. május 31.

A munkakör betöltésének kezdete legkorábban: 2023. június 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-164/46/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet szoftverfejlesztő feladatokat ellátó beosztás betöltésére

 

Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Informatikai Főosztály

Informatikai-fejlesztési Osztály

Beosztás: szoftverfejlesztő

Besorolás: RIASZ

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Főbb feladatok:    

-          Felhasználói igények alapján termékfejlesztés (php, C#, postgreSQL)

-          Működő rendszerek támogatása, meglévő folyamatok optimalizálása

-          Fejlesztések tesztelésének, élesítésének és stabilizációs fázisának támogatása

-          IT támogatás nyújtása a felhasználóknak, jellemzően szoftveres kérdésekben

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet,
  • legalább középfokú szakirányú végzettség,
  • foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
  • kifogástalan életvitel ellenőrzésen való megfelelés
  • rugalmasság, terhelhetőség, szociális érzékenység, nyitottság, tolerancia

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

-          felsőfokú szakirányú végzettség

-          rendészeti végzettség

-          középfokú angol nyelvtudás

-          Linux ismeret

-          Java, C++, Ajax ismerete

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • terhelhetőség, stressztűrőképesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2023. április 30.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. május 15.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan legkorábban: 2023. június 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

 

Jelentkezését a 106-Szü-164/37/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

 

                                    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet rendszerszervező feladatokat ellátó beosztás betöltésére

 

Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Informatikai Főosztály

Informatikai-fejlesztési Osztály

Beosztás: rendszerszervező

Besorolás: RIASZ

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Főbb feladatok:    

-          Fejlesztési projektek rendszerszervezői feladatainak ellátása

-          A fejlesztendő rendszerrel kapcsolatos igények megértése és lefordítása rendszerkövetelményekké, folyamatábrákká

-          Hatékony kommunikáció az igények megértésének és fejlesztői feladatok pontos megfogalmazásának vonatkozásában

-          Logikai rendszertervek elkészítése, ehhez szükséges dokumentációkkal együtt

-          Fejlesztői csapattal szoros együttműködés (fejlesztői feladatok megértése és átadása, a fejlesztés folyamatos támogatása, nyomonkövetése)

-          Tesztelés (aktív részvétel a tesztelésben, fejlesztők, tesztelők munkájának támogatása)

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet,
  • felsőfokú végzettség rendszerszervező/igazgatási rendszerszervező szakon
  • 1-3 év szakirányú gyakorlat (amennyiben ez közigazgatási szervnél történt, az előnyt jelent),
  • foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
  • kifogástalan életvitel ellenőrzésen való megfelelés
  • rugalmasság, terhelhetőség, szociális érzékenység, nyitottság, tolerancia

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

-          rendészeti végzettség

-          középfokú angol nyelvtudás


 

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • terhelhetőség, stressztűrőképesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • rendszerszemléletű, analitikus gondolkodásmód
  • erős MS Office ismeretek
  • pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2023. április 30.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. május 15.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan legkorábban: 2023. június 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

 

Jelentkezését a 106-Szü-164/36/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet rendszergazda feladatokat ellátó beosztás betöltésére

 

Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Informatikai Főosztály

Informatikai-üzemeltetési Osztály

Beosztás: rendszergazda

Besorolás: RIASZ

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Főbb feladatok:    

-          Informatikai rendszereknek a folyamatos karbantartása és üzemeltetése

-          Szerverek (főként Linux) felügyelete, hálózati eszközök felügyelete, karbantartása, ill. szükség esetén szervízelésük lebonyolítása

-          Napi rendszergazdai feladatok ellátása, hibák felderítése, teljesítményoptimalizálás

-          IT támogatás nyújtása hardveres, szoftveres kérdésekben

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet,
  • legalább középfokú szakirányú végzettség,
  • foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
  • kifogástalan életvitel ellenőrzésen való megfelelés
  • rugalmasság, terhelhetőség, szociális érzékenység, nyitottság, tolerancia

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

-          felsőfokú szakirányú végzettség

-          rendészeti végzettség

-          középfokú angol nyelvtudás

-          Linux ismeret

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • terhelhetőség, stressztűrőképesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2023. április 30.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. május 15.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan legkorábban: 2023. június 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

 

Jelentkezését a 106-Szü-164/35/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet ügyintézői feladatokat ellátó beosztás betöltésére

 

Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Nemzetközi Együttműködési Főosztály

                                             Dublini Koordinációs Osztály

Beosztás: főreferens (ügyintéző)

Besorolás: TISZT/D

Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, hivatásos szolgálati jogviszony

 

Ruhanorma: polgári

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Főbb feladatok:    

  • kapcsolattartás hazai és uniós rendészeti, igazgatási és menekültügyi szervekkel (megkeresések, illetve válasziratok előkészítése)
  • végzéstervezetek készítése
  • védiratok előkészítése közigazgatási peres eljárásban
  • a Dublini Rendeletek hatálya alá tartozó személyek átadás-átvételével összefüggő tevékenységek koordinálása

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság
  • ·büntetlen előélet
  • ·cselekvőképesség
  • ·vagyonnyilatkozat tétele
  • ·egészségügyi, pszichológiai és fizikai alkalmasság
  • a 30/2015. (VI. 16.) BM rendelet 9. mellékletnek megfelelő felsőfokú rendészeti szakképzettség
  • középfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • RZS rendszer ismerete
  • Nova Irat modul ismerete
  • további nyelvismeret (elsősorban német és/vagy francia)
  • kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség,
  • idegenrendészeti/menekültügyi szakterületen szerzett tapasztalat

 

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség
  • önálló munkavégzés
  • terhelhetőség, stressztűrő képesség
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság)
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására
  • megbízhatóság
  • problémamegoldó képesség, kezdeményezőkészség
  • pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítést, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2023. április 16.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. április 28.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2023. május 1.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

 

Jelentkezését a 106-SZÜ-164/34/2023.H. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

felvételt hirdet főelőadó (menekült-ellátási) beosztás betöltésére

 

Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Menekültügyi Igazgatóság

                    Befogadó Intézmények Szakmai Irányító Osztálya

Beosztás: főelőadó

Besorolás: RIASZ/E

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:    

  • Közreműködik a kérelmezők, elismert menekültek, oltalmazottak, befogadottak, menedékesek jogszabály alapján adható ellátásokra és támogatásokra vonatkozó kérelmeinek elbírálása kapcsán a szakirányítási feladatok ellátásában, esetleges ügyfélbeadványok kivizsgálásában.
  • Közreműködik a befogadó intézmények zökkenőmentes működését segítő feladatok ellátásában, részt vesz tevékenységük ellenőrzésében.
  • Figyelemmel követi a harmadik országbeli állampolgárok integrációjával kapcsolatos, nemzetközi szakmai anyagokat.
  • Az osztály vezetője vagy az igazgató megbízása alapján jogi szakvéleményt alakít ki az általuk megjelölt kérdésekben.
  • A szakterületét érintő kérdésekben háttéranyagokat, képzési anyagokat, prezentációkat készít.
  • Közreműködik a szakterülethez kapcsolódó felkészítő- és háttéranyagok, részanyagok összeállításában.
  • Kezeli az Igazgatósághoz érkezett közérdekű bejelentéseket, eleget tesz az ellátásokkal, támogatásokkal összefüggő hatósági megkereséseknek.
  • Munkaköréhez kapcsolódó feladatainak ellátása során együttműködik a szakterülethez kapcsolódó hatóságokkal, nemzetközi szervezetekkel és nem-kormányzati szervezetekkel.
  • Előkészíti az ágazati jogszabályok tervezett módosításait, véleménytervezi más, kapcsolódó jogszabályok tervezetét.
  • Előkészíti a belföldi jogsegély kérelmekre adandó válaszokat, valamint a hatósági bizonyítványokat.
  • Előkészíti a befogadó intézmények belépési engedélyeit.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet,
  • ·cselekvőképesség,
  • ·vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség a munkába állást megelőzően
  • ·foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
  • felsőfokú képzettség,
  • kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás és megfelelés

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség,
  • államigazgatásban, vagy rendvédelemben szerzett gyakorlat,
  • felsőfokú angol nyelvismeret.

 

Elvárt kompetenciák:

  • ·legalább egy idegen nyelv középfokú ismerete;
  • együttműködő képesség;
  • jó kommunikációs készség;
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség;
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság);
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság;
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség;
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit;
  • motivációs levelet;
  • iskolai végzettséget, szakképesítést, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát;
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele);
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul;
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2023. április 20.

Az elbírálás határideje: 2023. április 25.

A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2023. május 15.

 

A jelentkezés benyújtásának helye:

 

Jelentkezését a 106-Szü-164/32/2023.R azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy . pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet jogtanácsos (közbeszerzési) beosztás betöltésére

 

Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Igazgatási és Iratkezelési Főosztály

                                             Igazgatási Osztály

Beosztás: Jogtanácsos (közbeszerzési)

Besorolás: RIASZ/F

Munkavégzés helye: országos: a munkakör adminisztratív jellege miatt a pályázó lakóhelyétől függően akár a Főigazgatóság székhelyén (Budapest), akár a Főigazgatóság regionális igazgatóságainak székhelyén (Debrecen, Miskolc, Pécs, Székesfehérvár, Szeged vagy Győr) ellátható

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:    

  • ·A Főigazgatóság működésével összefüggő szerződések, együttműködési megállapodások és egyéb dokumentumok készítése, jogi véleményezése, egyeztetése és ellenjegyzése
  • ·A Főigazgatóság teljes körű jogi képviselete, peres és peren kívüli képviselet ellátása (ide nem értve a hatósági döntés felülvizsgálatára irányuló peres eljárásokat)
  • ·Egyedi ügyekben jogi vélemények, szakmai állásfoglalások készítése
  • ·A Főigazgatóság szakterületei részére jogi támogatás nyújtása
  • ·Az Igazgatási Osztály feladatkörébe tartozó egyéb ügyekben való részvétel, a napi feladatvégzéssel kapcsolatos jogi támogatás nyújtása

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság
  • ·büntetlen előélet
  • ·cselekvőképesség
  • ·jogi egyetemi végzettség és szakvizsga
  • ·legalább középfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • ·közbeszerzési szakirányú végzettség
  • ·a 2015. évi XLII. törvény hatálya alá tartozó rendvédelmi szerv állományának tagja
  • közbeszerzési eljárások bonyolításával, előkészítésével, ellenőrzésével kapcsolatos szakmai tapasztalat
  • közigazgatási, rendvédelmi szervnél szerzett gyakorlat
  • RobotZsaru rendszer haladó szintű ismerete

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét és elérhetőségeit
  • motivációs levelet
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2023. április 15.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. április 25.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2023. május 15.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-164/31/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

 Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet engedélyügyi főelőadó beosztás betöltésére

 

Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Nyugat-dunántúli Regionális Igazgatóság

                                            

Beosztás: engedélyügyi főelőadó

Besorolás: RIASZ/D

Munkavégzés helye: 9026 Győr, Szövetség u. 15-17.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozott idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:    

  • ·engedélyügyi kérelmek elbírálása
  • ·nyilvántartások kezelése
  • ·kapcsolattartás más szervezeti egységekkel

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet,
  • ·cselekvőképesség,
  • ·felsőfokú végzettség
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás és megfelelés,
  • foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés,

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Robotzsaru rendszer haladó szintű ismerete,
  • kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség,
  • idegenrendészeti szakterületen szerzett tapasztalat.

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • jó kommunikációs készség írásban és szóban,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit, fényképét
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

 

A jelentkezés határideje: 2023. április 15.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. április 20.

A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2023.május 01.

 

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-164/29/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy . pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet főelőadó (védelmi igazgatási) beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Ügyeleti és Védelmi Igazgatási Osztály

                                    

Beosztás: főelőadó (védelmi igazgatási)

Besorolás: RIASZ/E

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:    

 

  1. 1)a védelmi igazgatási szakterületet érintő tervezetek véleményezésében, a szakterülettel kapcsolatos normák kiadásában, módosításában, hatályon kívül helyezésében történő közreműködés
  2. 2)a különleges jogrendi időszakkal kapcsolatos feladatok végrehajtása, védelmi tervek elkészítése
  3. 3)a helyi honvédelmi, katasztrófavédelmi és belügyi szervekkel történő együttműködés, kapcsolattartás
  4. 4)hazai és nemzetközi válsághelyzet-kezelési gyakorlatokon történő részvétel
  5. 5)a védelmi igazgatás szakterületét érintő védelmi igazgatási felkészítések megtartása, a személyi állomány és kijelölt védelmi tisztek képzése

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság
  • ·büntetlen előélet
  • ·cselekvőképesség
  • ·felsőfokú szakképzettség: a Nemzeti Közszolgálati Egyetem Hadtudományi és Honvédtisztképző vagy Rendészettudományi Karán szerzett alap- vagy mesterfokozat
  • ·foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
  • ·vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség a munkába állást megelőzően
  • ·felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás

 

 

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • védelmi igazgatási szakon szerzett végzettség
  • közigazgatási, rendvédelmi szervnél szerzett tapasztalat
  • középfokú angol nyelvtudás
  • Robotzsaru rendszer haladó szintű ismerete,
  • kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség,

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • jó kommunikációs készség írásban és szóban,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit
  • motivációs levelet
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2023. március 16.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. március 31.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2023. április 15.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-164/28/2023.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Belügyi alapok
  • Belügyi alapok

     

    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.

     

    logo mmia pici

     

     

Hirdetmények

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság a 2005. november 1-jét követően indult eljárásokban hatósági döntéseit a jogszabályban meghatározott esetekben hirdetményi úton honlapján is közzéteszi. Amennyiben a lenti keresőbe beírt adatokkal nincs találat, kérem, kattintson a HIRDETMENY linkre és ismételje meg a keresést a megjelenő felületen.

HIRDETMENY

OIF logó nagyonnagyonkicsi

Tisztelt Érdeklődő!

 

Tájékoztatjuk, hogy a harmadik országbeli állampolgárok beutazására és tartózkodására vonatkozó új idegenrendészeti jogszabály átmeneti rendelkezései alapján ha Ön Magyarországon a korábbi jogszabály alapján már érvényes tartózkodási engedéllyel rendelkezik, az új idegenrendészeti jogszabály szerinti jogcímek valamelyikén kérelmezheti a tartózkodási engedélye kiadását. Felhívjuk a figyelmet, hogy kizárólag tartózkodási engedély kiadása kérelmezhető jelenleg személyesen és az Enter Hungary rendszeren keresztül, függetlenül a meglévő érvényes engedélytől. A tartózkodási engedély meghosszabbítása az átmeneti szabályok szerint nem lehetséges. A tartózkodási engedély kiadása iránti kérelmet legkorábban a tartózkodási engedély lejárta előtt 45 nappal nyújthatja be. Ha 2024. március 1. és április 1. között jár le, a tartózkodási engedély kiadása iránti kérelmet legkésőbb a tartózkodási engedély érvényességi idejének utolsó napján kell benyújtania.

 

Részletek és további információk ide kattintva érhetőek el : Átmeneti szabályok (gov.hu)

 

 

OK