Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal

Álláshirdetés (295)

Álláshirdetés

LOGO kicsi

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet főelőadó (védelmi igazgatási) beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Ügyeleti és Védelmi Igazgatási Osztály

                                    

Beosztás: főelőadó (védelmi igazgatási)

Besorolás: RIASZ/D

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:    

 

  1. 1)a védelmi igazgatási szakterületet érintő tervezetek véleményezésében, a szakterülettel kapcsolatos normák kiadásában, módosításában, hatályon kívül helyezésében történő közreműködés
  2. 2)a különleges jogrendi időszakkal kapcsolatos feladatok végrehajtása, védelmi tervek elkészítése
  3. 3)a helyi honvédelmi, katasztrófavédelmi és belügyi szervekkel történő együttműködés, kapcsolattartás
  4. 4)hazai és nemzetközi válsághelyzet-kezelési gyakorlatokon történő részvétel
  5. 5)a védelmi igazgatás szakterületét érintő védelmi igazgatási felkészítések megtartása, a személyi állomány és kijelölt védelmi tisztek képzése

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság
  • ·büntetlen előélet
  • ·cselekvőképesség
  • ·felsőfokú szakképzettség: a Nemzeti Közszolgálati Egyetem Rendészettudományi vagy a Hadtudományi és Honvédtisztképző Karán szerzett képzettség
  • ·foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
  • ·vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség a munkába állást megelőzően
  • ·felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás

 

 

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • közigazgatási, rendvédelmi szervnél szerzett gyakorlat
  • védelmi igazgatási vagy nemzetközi biztonság-és védelempolitika szakon szerzett végzettség
  • közép és/vagy felsőfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből.
  • Robotzsaru rendszer haladó szintű ismerete,
  • kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség,

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • jó kommunikációs készség írásban és szóban,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit
  • motivációs levelet
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2022. július 21.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2022. július 25.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2022. augusztus 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-2250/37/2022. R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

 

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

LOGO kicsi

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet előadó beosztás (ügyfélszolgálati feladatkör) betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Budapesti és Pest Megyei Regionális Igazgatóság

Beosztás: előadó (ügyfélszolgálati)

Besorolás: RIASZ B

Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60. vagy 1135 Budapest, Szegedi út 35-37., vagy 1108 Budapest, Harmat utca 131.

Munkarend: hivatali/vezényléses

 

Jogviszony: határozott idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Főbb feladatok:    

  • ügyfélszolgálati feladatok ellátása, a megjelenő ügyfelek tájékoztatása,
  • az ügyfelektől kérelmek és okiratok átvétele,
  • tartózkodásra jogosító okmányok átadása az ügyfelek részére,
  • adatrögzítés, nyilvántartási rendszerek használata
  • ügyfélszolgálaton átvett kérelmek adminisztrálása.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • magyar állampolgárság,
  • büntetlen előélet,
  • kifogástalan életvitel ellenőrzés,
  • középfokú végzettség,
  • jó kommunikációs készség magyar és angol nyelven,
  • rugalmasság, dinamikusság, felelősségtudat, terhelhetőség, tolerancia,
  • foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés,
  • ·felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek,
  • ·vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítése,
  • ·gépjárművezetői engedély.

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • ·további (különösen angol, orosz), illetve magasabb szintű aktív nyelvismeret,
  • ·ügyfélszolgálati munkakörben szerzett tapasztalat.

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • terhelhetőség, stressztűrő-képesség,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • megbízhatóság.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2022. július 27.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2022. július 29.

A munkakör betöltésének kezdete legkorábban: 2022. augusztus 1.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-2250/36/2022.R. azonosítószám feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

LOGO kicsi

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet ügykezelő feladatokat ellátó igazgatási előadó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Nemzetközi Együttműködési Főosztály

                                             Dublini Koordinációs Osztály

Beosztás: előadó (igazgatási)

Besorolás: RIASZ A

Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Főbb feladatok:    

  • bejövő és kimenő küldemények iktatása, táblázatok és nyilvántartások vezetése,
  • a dublini rendszerben válaszok, kiküldések teljesítése, kapcsolódó nyilvántartások vezetése,
  • elektronikus átiratok továbbítása és kapcsolódó nyilvántartások vezetése,
  • ·az iratkezelési és ügyviteli szabályzatban leírtak alapján az osztályra érkező és irattárazandó anyagok kezelése

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet,
  • ·felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
  • középfokú végzettség
  • foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés,

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • RZS rendszer ismerete,
  • Nova Irat és NOVA Vezetői modul ismerete

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • terhelhetőség, stressztűrőképesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2022. július 25.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2022. július 31.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan legkorábban: 2022. augusztus 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

 

Jelentkezését a 106-SZü-2250/35/2022.R. azonosítószám feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

LOGO kicsi

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet szoftverfejlesztő feladatokat ellátó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Informatikai Főosztály

                                        Informatikai-fejlesztési Osztály

Beosztás: szoftverfejlesztő

Besorolás: RIASZ

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Főbb feladatok:    

-          Felhasználói igények alapján termékfejlesztés (php, C#, postgreSQL)

-          Működő rendszerek támogatása, meglévő folyamatok optimalizálása

-          Fejlesztések tesztelésének, élesítésének és stabilizációs fázisának támogatása

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • magyar állampolgárság.
  • büntetlen előélet,
  • legalább középfokú szakirányú végzettség,
  • foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
  • vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség a munkába állást megelőzően
  • kifogástalan életvitel ellenőrzésen való megfelelés
  • rugalmasság, terhelhetőség, szociális érzékenység, nyitottság, tolerancia

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

-          felsőfokú szakirányú végzettség

-          rendészeti végzettség

-          középfokú angol nyelvtudás

-          Linux ismeret

-          Java, C++, Ajax ismerete

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • terhelhetőség, stressztűrőképesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2022. július 15.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2022. augusztus 05.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan legkorábban: 2022. augusztus 15.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

 

Jelentkezését a 106-SZü-2250/34/2022.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

LOGO kicsi

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet ügyintézői feladatokat ellátó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Nemzetközi Együttműködési Főosztály

                                             Dublini Koordinációs Osztály

Beosztás: főelőadó (ügyintéző)

Besorolás: RIASZ E

Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozott idejű (2023. június 30-ig), rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Főbb feladatok:    

  • kapcsolattartás hazai és uniós rendészeti, igazgatási és menekültügyi szervekkel (megkeresések, illetve válasziratok előkészítése);
  • végzéstervezetek készítése;
  • védiratok előkészítése közigazgatási peres eljárásban;
  • az ún. Dublini Rendeletek hatálya alá tartozó személyek átadás-átvételével összefüggő tevékenységek koordinálása

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet,
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,
  • ·felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
  • felsőfokú végzettség,
  • középfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből,
  • foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés,

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • RZS rendszer ismerete,
  • Nova Irat és NOVA Vezetői modul ismerete,
  • további nyelvismeret (elsősorban német és/vagy francia),
  • közigazgatási szervnél szerzett releváns munkatapasztalat

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség,
  • terhelhetőség, stressztűrőképesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A jelentkezés határideje: 2022. július 04.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2022. július 31.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan legkorábban: 2022. augusztus 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

 

Jelentkezését a 106-SZü-2250/33/2022.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

LOGO kicsi

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet főelőadó (közegészségügyi, járványügyi ügyintéző ) beosztás betöltésére

 

Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                       Menekültügyi Igazgatóság

                                       Befogadó Intézmények Szakmai Irányító Osztálya

Beosztás: főelőadó

Besorolás: RIASZ/E

Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:    

  • közegészségügyi-járványügyi ellenőrzések elvégzése a befogadó intézményekben, az OIF ügyfélszolgálati irodáin;
  • éves közegészségügyi helyzetértékelés kidolgozása;
  • jelentés készítése rendkívüli járványügyi és közegészségügyi eseményekről;
  • takarítási rend kidolgozása, fertőtlenítő, takarítószerek biztonsági adatlapjának biztosítása;
  • szemétszállítás, veszélyes hulladékokkal kapcsolatos dokumentációs rendszer kidolgozása;
  • járványok elhárításával, terjedésének megelőzésével kapcsolatos feladatok ellátása;
  • menekültekkel kapcsolatos nemzetközi közegészségügyi-járványügyi események napra kész követése;
  • nemzetközi közegészségügyi-járványügyi szabályozások áttekintése;
  • harmadik országban jelen lévő fertőző betegségek, esetleges járványok nyomon követése;
  • közreműködés a menedékkérők és a nemzetközi védelemben részesültek részére jogszabály alapján adható ellátásokra és támogatásokra vonatkozó kérelmek elbírálásában.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • magyar állampolgárság.
  • büntetlen előélet,
  • cselekvőképesség,
  • szakirányú felsőfokú képzettség (népegészségügyi ellenőr),
  • egészségügyi alkalmasság,

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség,
  • közegészségügyi szakterületen szerzett tapasztalat.

 

Elvárt kompetenciák:

  • legalább egy idegen nyelv középfokú ismerete;
  • együttműködő képesség;
  • jó kommunikációs készség;
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség;
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság);
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság;
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség;
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit;
  • motivációs levelet;
  • iskolai végzettséget, szakképesítést, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát;
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele);
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul;
  • a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2022. június 28.

Az elbírálás határideje: 2022. június 30.

A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2022. július 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye:

 

Jelentkezését a 106-Szü-2250/ 32 /2022. R azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy . pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

 

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

LOGO kicsi

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet főelőadó (idegenrendészeti) beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Idegenrendészeti Igazgatóság

                                              Tartózkodási és Letelepedési Osztály

Beosztás: főelőadó (idegenrendészeti)

Besorolás: RIASZ/D

Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozott idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:    

·         a jogszabály-tervezetek véleményezése; a szakterületet érintő jogszabályok szakmai tervezetének kidolgozása, valamint közreműködés a nemzetközi szerződések és a közjogi szervezetszabályozó eszközök kidolgozásában;

·         az elsőfokú idegenrendészeti szervek hatósági tevékenységének szakirányítása és ellenőrzése;

·         az ügyintézési, ellenőrzési tapasztalatok alapján értékelő, elemző munka végzése,

·          kapcsolattartás a társszervekkel;

·         elsőfokú hatóság által hozott döntések ügyében előterjesztett jogorvoslati kérelmek elbírálása, illetve ezek kapcsán folyamatban lévő eljárás során a szükséges eljárási cselekmények megtétele, egyéb beadvány/iratok készítése;

·         az idegenrendészeti ügyekben a bíróság előtt megtámadott másodfokú határozatok elleni keresetlevelekre nyilatkozat/védirat, egyéb beadvány készítése, a Főigazgatóság képviseletében a bírósági képviselet ellátása;

·         ügyféli megkeresések, panaszok kivizsgálása, válaszlevelek előkészítése.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet,
  • ·cselekvőképesség,
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,
  • felsőfokú szakképzettség,
  • egészségügyi alkalmasság,

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Robotzsaru rendszer haladó szintű ismerete,
  • kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség,
  • idegenrendészeti szakterületen szerzett tapasztalat.

 

Elvárt kompetenciák:

  • ·legalább egy idegen nyelv ismerete,
  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • jó kommunikációs készség írásban és szóban,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2022. július 31.

A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2022. augusztus 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye:

Jelentkezését az azonosító feltüntetésével a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy . pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

 

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

LOGO kicsi

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet referens (idegenrendészeti) beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Idegenrendészeti Igazgatóság

                                              Tartózkodási és Letelepedési Osztály

Beosztás: referens (idegenrendészeti)

Besorolás: TISZT/C 

Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: vezényléses (elsősorban hivatali időben)

 

Jogviszony: határozatlan idejű, hivatásos

 

Ruhanorma: polgári

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:    

·         a jogszabály-tervezetek véleményezése; a szakterületet érintő jogszabályok szakmai tervezetének kidolgozása, valamint közreműködés a nemzetközi szerződések és a közjogi szervezetszabályozó eszközök kidolgozásában;

·         az elsőfokú idegenrendészeti szervek hatósági tevékenységének szakirányítása és ellenőrzése;

·         az ügyintézési, ellenőrzési tapasztalatok alapján értékelő, elemző munka végzése;

·          kapcsolattartás a társszervekkel;

·         elsőfokú hatóság által hozott döntések ügyében előterjesztett jogorvoslati kérelmek elbírálása, illetve ezek kapcsán folyamatban lévő eljárás során a szükséges eljárási cselekmények megtétele, egyéb beadvány/iratok készítése;

·         az idegenrendészeti ügyekben a bíróság előtt megtámadott másodfokú határozatok elleni keresetlevelekre nyilatkozat/védirat, egyéb beadvány készítése, a Főigazgatóság képviseletében a bírósági képviselet ellátása;

·         ügyféli megkeresések, panaszok kivizsgálása, válaszlevelek előkészítése.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet,
  • ·cselekvőképesség,
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,
  • felsőfokú rendészeti szakképzettség,
  • egészségügyi, pszichológiai és fizikai alkalmasság,
  • hivatásos jogviszony.

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Robotzsaru rendszer haladó szintű ismerete,
  • kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség,
  • idegenrendészeti szakterületen szerzett tapasztalat.

 

Elvárt kompetenciák:

  • ·legalább egy idegen nyelv ismerete,
  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • jó kommunikációs készség írásban és szóban,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2022. július 31.

A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2022. augusztus 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye:

Jelentkezését az azonosító feltüntetésével a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy . pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

LOGO kicsi

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet főelőadó (idegenrendészeti/ügyfélszolgálati) beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Budapesti és Pest Megyei Regionális Igazgatóság

                                            

Beosztás: főelőadó (engedélyügyi/ügyfélszolgálati)

Besorolás: RIASZ/D

Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60. vagy 1135 Budapest, Szegedi út 35-37.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozott idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:    

·         a jogszabály-tervezetek véleményezése; a szakterületet érintő jogszabályok szakmai tervezetének kidolgozása, valamint közreműködés a nemzetközi szerződések és a közjogi szervezetszabályozó eszközök kidolgozásában;

·         az elsőfokú idegenrendészeti szervek hatósági tevékenységének szakirányítása és ellenőrzése;

·         az ügyintézési, ellenőrzési tapasztalatok alapján értékelő, elemző munka végzése,

·          kapcsolattartás a társszervekkel;

·         elsőfokú hatóság által hozott döntések ügyében előterjesztett jogorvoslati kérelmek elbírálása, illetve ezek kapcsán folyamatban lévő eljárás során a szükséges eljárási cselekmények megtétele, egyéb beadvány/iratok készítése;

·         az idegenrendészeti ügyekben a bíróság előtt megtámadott másodfokú határozatok elleni keresetlevelekre nyilatkozat/védirat, egyéb beadvány készítése, a Főigazgatóság képviseletében a bírósági képviselet ellátása;

·         ügyféli megkeresések, panaszok kivizsgálása, válaszlevelek előkészítése.

  • ·ügyfélszolgálati feladatok ellátása, közvetlen ügyfélkapcsolat

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet,
  • ·cselekvőképesség,
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,
  • felsőfokú szakképzettség,
  • egészségügyi alkalmasság,

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Robotzsaru rendszer haladó szintű ismerete,
  • kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség,
  • idegenrendészeti szakterületen szerzett tapasztalat.

 

Elvárt kompetenciák:

  • legalább egy idegen nyelv ismerete,
  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • jó kommunikációs készség írásban és szóban,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához,

 

A jelentkezés határideje: 2022. július 31.

A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2022. augusztus 01.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését az azonosító feltüntetésével a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy . pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

 

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

LOGO kicsi

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

 felvételt hirdet előadó beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                             Budapesti és Pest Megyei Regionális Igazgatóság

                                             

Beosztás: előadó

Besorolás: RIASZ/A

Cím: 1135 Budapest, Szegedi út 35-37. vagy 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának    

                                             szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)

                                             meghatározottak szerint          

 

Feladatok:    

·         adatrögzítés

·         nyilvántartások kezelése

·         kapcsolattartás más szervezeti egységekkel

·         iktatással kapcsolatos feladatok ellátása

·         iratanyagok küldésének nyomon követése

·         szükség szerint átiratok szerkesztése

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • ·magyar állampolgárság.
  • ·büntetlen előélet,
  • ·cselekvőképesség,
  • ·kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,
  • középfokú végzettség,
  • egészségügyi alkalmasság,

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Robotzsaru rendszer haladó szintű ismerete,
  • kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség,
  • idegenrendészeti szakterületen szerzett tapasztalat.

 

Elvárt kompetenciák:

  • ·legalább egy idegen nyelv ismerete,
  • együttműködő képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
  • megbízhatóság,
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
  • határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
  • jó kommunikációs készség írásban és szóban,
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

  • részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

 

A jelentkezés határideje: 2022. július 31.

A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2022. augusztus 1.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését az azonosító feltüntetésével a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy . pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.

Kategória: Álláshirdetés
Írta:
Bővebben...

Belügyi alapok
  • Belügyi alapok

     

    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.

     

    logo mmia pici

     

     

Hirdetmények

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság a 2005. november 1-jét követően indult eljárásokban hatósági döntéseit a jogszabályban meghatározott esetekben hirdetményi úton honlapján is közzéteszi. Amennyiben a lenti keresőbe beírt adatokkal nincs találat, kérem, kattintson a HIRDETMENY linkre és ismételje meg a keresést a megjelenő felületen.

HIRDETMENY

OIF logó nagyonnagyonkicsi

Tisztelt Érdeklődő!

 

Tájékoztatjuk, hogy a harmadik országbeli állampolgárok beutazására és tartózkodására vonatkozó új idegenrendészeti jogszabály átmeneti rendelkezései alapján ha Ön Magyarországon a korábbi jogszabály alapján már érvényes tartózkodási engedéllyel rendelkezik, az új idegenrendészeti jogszabály szerinti jogcímek valamelyikén kérelmezheti a tartózkodási engedélye kiadását. Felhívjuk a figyelmet, hogy kizárólag tartózkodási engedély kiadása kérelmezhető jelenleg személyesen és az Enter Hungary rendszeren keresztül, függetlenül a meglévő érvényes engedélytől. A tartózkodási engedély meghosszabbítása az átmeneti szabályok szerint nem lehetséges. A tartózkodási engedély kiadása iránti kérelmet legkorábban a tartózkodási engedély lejárta előtt 45 nappal nyújthatja be. Ha 2024. március 1. és április 1. között jár le, a tartózkodási engedély kiadása iránti kérelmet legkésőbb a tartózkodási engedély érvényességi idejének utolsó napján kell benyújtania.

 

Részletek és további információk ide kattintva érhetőek el : Átmeneti szabályok (gov.hu)

 

 

OK