Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal

Azonosító: 106-SZÜ-276/32/2024.R.

 

                                    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság felvételt hirdet irattáros beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

                                           Igazgatási és Iratkezelési Főosztály

                                           Iratkezelési Osztály

 

Beosztás: irattáros

 

Besorolás: RIASZ/B

 

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

 

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozott idejű, rendvédelmi igazgatási (1 évre, legfeljebb várhatóan 2026.10.31-ig)

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának   

szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.) meghatározottak szerint (havi bruttó 350 000 Ft - 620 000Ft)

 

Feladatok:    

Közreműködés a Főigazgatóság irattárainak működtetésében.

Papír alapú iratok rendszerezése, nyilvántartása, tárolása, selejtezése.

Papír alapú iratok gyakori mozgatása.

Egyéb, az irattárak működtetésével kapcsolatos adminisztratív feladatok.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

magyar állampolgárság

büntetlen előélet

cselekvőképesség

középfokú végzettség

foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

Irattári tapasztalat

RobotZsaru ügyviteli rendszer ismerete

Közigazgatási, rendvédelmi szervnél szerzett iratkezelési gyakorlat

 

Elvárt kompetenciák:

együttműködő képesség,

jó kommunikációs készség,

fizikai terhelhetőség,

figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét és elérhetőségeit

iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát

a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul

a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

 

A munkakör betöltésének feltétele három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele). További feltétel a nemzetbiztonsági szolgálatokról szóló 1995. évi CXXV. törvény 67-71. § szerinti nemzetbiztonsági ellenőrzés eredményes lefolytatása.

 

A jelentkezés határideje: 2024. május 20.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2024. május 30.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2024. június 1.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

 

Jelentkezését a 106-SZÜ-276/32/2024.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.  e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket tájékoztatjuk.

 

Belügyi alapok
  • Belügyi alapok

     

    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.

     

    logo mmia pici

     

     

Hirdetmények

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság a 2005. november 1-jét követően indult eljárásokban hatósági döntéseit a jogszabályban meghatározott esetekben hirdetményi úton honlapján is közzéteszi. Amennyiben a lenti keresőbe beírt adatokkal nincs találat, kérem, kattintson a HIRDETMENY linkre és ismételje meg a keresést a megjelenő felületen.

HIRDETMENY

OIF logó nagyonnagyonkicsi

 

Tisztelt Ügyfelünk!

 

 

Tájékoztatjuk, hogy az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság (a továbbiakban: Főigazgatóság) elektronikus ügyintézést biztosító felülete, az Enterhungary (www.enterhungary.gov.hu) működésében - az elmúlt időszakban tapasztalt kiemelt ügyféli érdeklődés okán - átmenetileg lassulás tapasztalható. Az elektronikus ügyintézést biztosító felület működése során a kérelmek feltöltése hosszabb időt vehet igénybe, illetve korlátozottan érhető el az elektronikus fizetés is.

A hiba elhárításán a Főigazgatóság munkatársai folyamatosan dolgoznak, a szolgáltatás teljeskörű helyreállítását követően a Főigazgatóság a honlapon tesz közzé tájékoztatást.

A már feltöltött kérelmek eljárási díját  átutalással, postai csekken, és az ügyfélszolgálatokon - a kérelemhez tartozó EH ügyszám megadásával - személyesen is be lehet fizetni (kártyás fizetés).

A Főigazgatóság kizárólag az alábbi számlaszámra teljesített utalásokat tudja a kérelem befogadásához figyelembe venni: 10023002-00283511-02000006.

Fontos, hogy a kérelmek beazonosíthatósága érdekében egy utalás során illetve egy posta csekken csak egy ügyben lehet eljárási díjat megfizetni. Mindkét esetben szükséges megjegyzésben a kérelemhez tartozó EH ügyszámot feltüntetni.

A kérelembenyújtó felület hibája okozta fennakadások miatt szíves elnézésüket kérjük.

ORSZÁGOS IDEGENRENDÉSZETI FŐIGAZGATÓSÁG

OK