A+ A A-

Tartalomjegyzék

Ordnung der Rezeption von Besuchern in Transitzonen

Der um Anerkennung Bitter hat das Recht, zu einem vorher vereinbarten Termin in der Transitzone (z. B. einen Verwandten) zu empfangen. Der Rezeption eines Besuchers an Werktagen während der Bürozeiten oder an Feiertagen kann zu den richtigen Arbeitszeiten stattfinden. Der Rezeption eines Besuchers kann nur mit einem Passierschein erfolgen. Diese Anfrage muss mindestens 5 Arbeitstage vor dem geplanten Besuch an die zentrale E-Mail-Adresse der Asyl Direktorate des Amt für Einwanderung und Asyl ( Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. ) gesendet werden. Der Antrag auf einen Passierschein muss die Angaben zur Person, die eintreten möchte (Name, Geburtsort und -Zeit, Name der Mutter, Identifikationsnummer), den Namen der Person, die den Besuch beantragt, den Namen der Transitzone und das geplante Datum des Besuchs enthalten. Die Ausstellung eines Passierscheines innerhalb von 5 Arbeitstagen nach Eingang eines Antrags kann nur erfolgen, wenn der Besucher in seinem Antrag auf den Passierschein die erforderlichen Daten und Informationen vollständig aufweist.

 

Belügyi alapok
  • Belügyi alapok

     

    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.

     

    logo mmia pici

     

     

Hirdetmények

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság a 2005. november 1-jét követően indult eljárásokban hatósági döntéseit a jogszabályban meghatározott esetekben hirdetményi úton honlapján is közzéteszi. Amennyiben a lenti keresőbe beírt adatokkal nincs találat, kérem, kattintson a HIRDETMENY linkre és ismételje meg a keresést a megjelenő felületen.

HIRDETMENY

OIF logó nagyonnagyonkicsi

 

Tisztelt Ügyfelünk!

 

 

Tájékoztatjuk, hogy az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság (a továbbiakban: Főigazgatóság) elektronikus ügyintézést biztosító felülete, az Enterhungary (www.enterhungary.gov.hu) működésében - az elmúlt időszakban tapasztalt kiemelt ügyféli érdeklődés okán - átmenetileg lassulás tapasztalható. Az elektronikus ügyintézést biztosító felület működése során a kérelmek feltöltése hosszabb időt vehet igénybe, illetve korlátozottan érhető el az elektronikus fizetés is.

A hiba elhárításán a Főigazgatóság munkatársai folyamatosan dolgoznak, a szolgáltatás teljeskörű helyreállítását követően a Főigazgatóság a honlapon tesz közzé tájékoztatást.

A már feltöltött kérelmek eljárási díját  átutalással, postai csekken, és az ügyfélszolgálatokon - a kérelemhez tartozó EH ügyszám megadásával - személyesen is be lehet fizetni (kártyás fizetés).

A Főigazgatóság kizárólag az alábbi számlaszámra teljesített utalásokat tudja a kérelem befogadásához figyelembe venni: 10023002-00283511-02000006.

Fontos, hogy a kérelmek beazonosíthatósága érdekében egy utalás során illetve egy posta csekken csak egy ügyben lehet eljárási díjat megfizetni. Mindkét esetben szükséges megjegyzésben a kérelemhez tartozó EH ügyszámot feltüntetni.

A kérelembenyújtó felület hibája okozta fennakadások miatt szíves elnézésüket kérjük.

ORSZÁGOS IDEGENRENDÉSZETI FŐIGAZGATÓSÁG

OK