Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal

Ügyfélszolgálati előadó - Harmat utca (02.26)

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság Főigazgatója pályázatot hirdet

 rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszony létesítésére a következők szerint:

Pályázati azonosító

106-Szü-3582/12/2020

Szervezeti egység megnevezése

Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság Budapesti és Pest Megyei Regionális Igazgatóság

Munkakör megnevezése

ügyfélszolgálati előadó

Foglalkoztatás jellege

határozott idejű rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszony (2020.12.31-ig)

Munkavégzés helye

Budapest X. Harmat utca 131.

Ellátandó feladatok

-          ügyfélszolgálati feladatok ellátása, a megjelenő ügyfelek tájékoztatása

-          az ügyfelektől kérelmek és okiratok átvétele

-          tartózkodásra jogosító okmányok átadása az ügyfelek részére

-          adatbázisok kezelése

-          kapcsolattartás más szervezeti egységekkel és más hatóságokkal

Pályázati feltételek

-        magyar állampolgárság

-        büntetlen előélet

-        legalább középfokú végzettség

A munkakör betöltésének feltételei

-          foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés

-          felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek

-          jó kommunikációs készség

-          önálló munkavégzés

-          rugalmasság

-          terhelhetőség

-          tolerancia

Előnyt jelent:

-    legalább középfokú nyelvismeret angol,  

           német, francia, kínai vagy arab nyelvből

-          felsőfokú végzettség

-          ügyfélszolgálati munkakörben szerzett tapasztalat

A pályázathoz benyújtandó okiratok

-          részletes szakmai önéletrajz

-          iskolai végzettséget, szakképesítést, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata

-          három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány

-          a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul

-          a pályázó nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához

-          a pályázó nyilatkozata arról, hogy sikertelen pályázat esetén hozzájárul pályázati anyaga megsemmisítéséhez

A pályázat benyújtására vonatkozó előírások

-   a pályázatokat az azonosító feltüntetésével a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni

-          az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók

-          a megadottól eltérő módon benyújtott pályázat, illetve a pályázat bármely mellékletének hiánya automatikusan és külön értesítés nélkül a pályázat figyelmen kívül hagyását eredményezheti

A pályázat benyújtásának határideje

2020. február 26.

Bérezés, egyéb juttatások

 a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (Hszt.) szerint 

A pályázat elbírálásának határideje

2020. március 5.

A munkakör betöltésének időpontja

A munkaköri orvosi alkalmassági vizsgálat eredményétől és az erkölcsi bizonyítvány bemutatásától függően, várhatóan 2020. március 15. 

Belügyi alapok
  • Belügyi alapok

     

    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.

     

    logo mmia pici

     

     

Hirdetmények

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság a 2005. november 1-jét követően indult eljárásokban hatósági döntéseit a jogszabályban meghatározott esetekben hirdetményi úton honlapján is közzéteszi. Amennyiben a lenti keresőbe beírt adatokkal nincs találat, kérem, kattintson a HIRDETMENY linkre és ismételje meg a keresést a megjelenő felületen.

HIRDETMENY

OIF logó nagyonnagyonkicsi

 

Tisztelt Ügyfelünk!

 

 

Tájékoztatjuk, hogy az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság (a továbbiakban: Főigazgatóság) elektronikus ügyintézést biztosító felülete, az Enterhungary (www.enterhungary.gov.hu) működésében - az elmúlt időszakban tapasztalt kiemelt ügyféli érdeklődés okán - átmenetileg lassulás tapasztalható. Az elektronikus ügyintézést biztosító felület működése során a kérelmek feltöltése hosszabb időt vehet igénybe, illetve korlátozottan érhető el az elektronikus fizetés is.

A hiba elhárításán a Főigazgatóság munkatársai folyamatosan dolgoznak, a szolgáltatás teljeskörű helyreállítását követően a Főigazgatóság a honlapon tesz közzé tájékoztatást.

A már feltöltött kérelmek eljárási díját  átutalással, postai csekken, és az ügyfélszolgálatokon - a kérelemhez tartozó EH ügyszám megadásával - személyesen is be lehet fizetni (kártyás fizetés).

A Főigazgatóság kizárólag az alábbi számlaszámra teljesített utalásokat tudja a kérelem befogadásához figyelembe venni: 10023002-00283511-02000006.

Fontos, hogy a kérelmek beazonosíthatósága érdekében egy utalás során illetve egy posta csekken csak egy ügyben lehet eljárási díjat megfizetni. Mindkét esetben szükséges megjegyzésben a kérelemhez tartozó EH ügyszámot feltüntetni.

A kérelembenyújtó felület hibája okozta fennakadások miatt szíves elnézésüket kérjük.

ORSZÁGOS IDEGENRENDÉSZETI FŐIGAZGATÓSÁG

OK